søndag den 30. september 2012

Fødselsdag i billeder...



Dagen idag er gået stærkt!
To fødselsdage på én dag!
- Først hos min skønne lille (store) guddatter i formiddag!
- Dernæst hjem og gøre klar til vores egne gæster!

Vi er helt flade nu!!! - Frøkenen sover sødt ovenpå en dag med (måske nok alt for) mange indtryk!
De voksne har indtaget hver sin sofa - og jeg kan mærke, at jeg nok må have selskab af et glas rødvin til "Forbrydelsen" senere...smil!


Nåede for engangs skyld at tage lidt billeder inden "det hele gik løs!"


















Alt i alt en dejlig dag med masser af mad, snak og fødselsdagssang...
... og til allersidst en fredelig gåtur i skoven!

Maj♥



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder.
    Jeg har været rundt og kigge på din skønne blog og der så jeg at du havde en Cathrineholm tallerken. Jeg har lige startet en give away med en ting fra netop Cathrineholm, hvis det skulle have din interesse.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Tak Lonni!
    Jeg vil fluks kigge forbi din fine give away!
    Kh Maj

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...