tirsdag den 18. september 2012

Cathrineholm tallerken...



Jeg har været så DRØN heldig - at få fingrene i den smukkeste Cathrineholm-tallerken! Den er stort set i perfekt stand! Modtog den igår - og jeg kunne ganske enkelt have siddet og betragtet den hele aftenen (- men der var jo altså Greys hvide verden på kanal 4...)!
Den er fået plads på tallerkenrækken - og der står den bare så fint!





Jeg kan mærke, at endnu en "pimp-din-bolig-bølge" er på vej til at skylle ind over mig! Måske er det skiftet fra ude-vejr til inde-vejr, måske er det udarbejdelsen af en fødselsdags-ønskeseddel til sidst på måneden... eller måske er det bare typisk mig! I hvert fald kribler det i fingrene for at få ført nogle af ideerne ud i livet... der er dog også et andet projekt, som snart skal søsættes - dog ikke på denne adresse! 
...Hvis min projekt-partner læser dette - så er jeg meget spændt OG jeg glæder mig!

Rigtig god dag!
Maj♥

10 kommentarer:

  1. Du er heldig - sikke en smuk smuk tallerken! Den kunne jeg også sidde og beundre længe!

    SvarSlet
  2. Ihhhhh, I like :o) Hvor er den fin :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med det flotte fad :)
    Kender godt til det med, at det kribler :D

    KH Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Anna! Ja, den skønneste kriblen;)

      Slet
  4. Er vild med din stil!! Er tallerken "reolen" også et loppefund???

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte! Tallerkenrækken er et dba.dk fund:) Et af mine yndlingsfund;)

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...