onsdag den 19. september 2012

Gammel vin-boble og Eslau-vase...

Weekenden har endnu engang budt på lækre lopperier!
Søndag var frøkenen og jeg på en lille pre-middagslur loppetur.
Det var et sandt slaraffenland, som ventede - men heldigvis havde jeg frøkenens store klapvogn med, som gjorde det umuligt at komme rundt i alle kroge! HELDIGT- tror jeg!


Fandt en fin gammel vin-boble (det hedder det HELT sikkert ikke...)!
Har set på dem længe - og i søndags kunne jeg ikke længere stå imod!
Elsker størrelsen - og dens buttede look!


Jeg fandt også to skønne, skønne ens vattæpper/sommerdyner (som jeg endnu ikke har taget billede af) og en lille fin Eslau-vase! Turde dårligt spørge til prisen på vasen, men sælgeren gik åbenbart ikke meget op i den slags - jeg slap med 25kr for BEGGE tæpper OG vasen!
Jeg fløj nærmest på en lyserød sky hele vejen hjem! 



Dagen idag byder på en laaaang dag på skolenbænken - videnskabsteori står på programmet!
Har nu nok måtte overgive mig til det faktum, at det faktisk er SUPER spændende... men alligevel kræver dagen idag en god og lækker morgenmad, som køleskabet heldigvis kunne bakke op om her til morgen!


Rigtig god dag til jer!
Maj♥

6 kommentarer:

  1. VIDENSKABSTEORI??????????????? Ahrmen jeg magtede det bare slet ikke *ha ha ha* Fedt at du synes det er spændende!
    Lækre fund, virkelig gode kup du har gjort dig. Jeg er vild med malede grene i vin"bobler" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det troede jeg bestemt heller ikke! Men overrasket kan man jo altid blive!! Tror jeg skal se nærmere på det med farvede grene i flasken!! Tusind tak!

      Slet
  2. Jeg kommer snart på ferie hos dig! Så skal du holde kursus i at finde "guldfund", og der må da gerne blive serveret sådan en lækker omgang morgenmad! :-)
    God dag Maj :-)
    Kh. Maria
    www.mulles-oldekolle.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahmen det kunne da være så hyggeligt!!! En loppe-buddy er jo altid skønt;)

      Slet
  3. Lækre loppefund! Kender godt det der med, at man næsten ikke tør spørge om prisen når man finder de lækreste ting ;)
    Som Binemor siger, så kunne det se rigtig fint ud med malede grene i sådan en fin "vin-boble"
    Super lækker blog, som jeg straks vil tilføje til min bloglovin! :D
    Mvh. Henriette
    Dottie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henriette - jeg bliver mere og mere hooked på de malede grene! Det må vist prøves:) Dejligt du har lyst til at læse med - har netop kastet mig ud i bloglovin takket være din kommentar:)

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...