fredag den 21. september 2012

En voksende Lyngby-samling... og WEEKEND!

Havde egentlig ikke planlagt nogen indlæg idag! Har haft en masse små gøremål på programmet og er netop hjemvendt fra en omfattende gang handlen!
MEN da jeg kommer hjem har min svigermor været forbi 
- blandt andet med en pose med "nogle hvide vaser!"
- og det måtte jeg altså dele med jer!


 For svigermor havde da helt ret i at vaserne var hvide - men at de samtidig også var Lyngby-vaser (!!!!!)... OMG - behøver jeg udtrykke hvor lykkelig jeg er!
Min samling er pludselig større end jeg nogensinde havde turdet håbe på!
Svigermor bød ind med en vase på 15cm og to på 10cm - allesammen i super god stand!

(Jeg har uden tvivl stået forrest i køen da, der blev delt gavmilde svigermødre ud!! Smil!)


Som skrevet har dagen jo budt på en tur til byen - her supplerede jeg lige op på Smart garnet - så nu håber jeg på at få tæppet færdigt inden for de næste uger! I hvert fald har jeg nu alle de farver jeg skal bruge! Måtte investere i en hvid nøgle mere, så jeg ikke risikerer tæppet kommer til at syne for mørkt!


Nu glæder jeg mig bare til weekenden! Inden længe henter jeg frøkenen, og så står den på et besøg hos hendes moster! Frøkenens far ligger herhjemme med influenza, så han vil nok sætte pris på lidt fred og ro! Imorgen får vi besøg af nogle skønne venner, og søndag står den på træfældning i haven!

Håber på et par dejlige dage med ild i brændeovnen, krydret med lidt lækker mad og rawcake og fuldt med en god samvittighed af at have overstået ugens sidste løbetur her til formiddag!





Rigtig god weekend allesammen!
Maj♥ 

10 kommentarer:

  1. Aj for helvede, nu gør du det igen- flasher dit held så jeg bliver uklædeligt misundelig. Øv for pokker altså, men hvor er det bare SKØNT at være så heldig hva! Sådan en samling er bare smuk, når de kan stå samlet synes jeg. Tillykke med det

    SvarSlet
    Svar
    1. Smil! Det er jeg virkelig ked af... men det er altså svært umuligt at holde den slags oplevelser for sig selv!
      Det skal nu også siges, at min svigermor ligger inde med umådeligt mange, mange ting - min kæreste plejer at sige "hvad end man lige står og mangler, så har min mor helt sikkert to af slagsen!"
      - Og ind imellem alle hendes (måske for) mange sager, gemmer sig det rene guld!!

      Slet
  2. Hvor er du bare heldig. Tillykke med dem til din samling :)

    SvarSlet
  3. Lækre lækre vaser - du er såå heldig er du!
    Og sikke nogle dejlige billeder - er vild med jeres stue.

    SvarSlet
  4. Hvor er du bare skide heldig :) har meldt mig som fast læser, glæder mig til at følge med

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. I know!! Det helt vildt!! Dejligt du har lyst til at læse med;)

      Slet
  5. Arj hvor er du heldig - sikke en fantastisk samling - og fantastisk svigermor!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Leizy! Det er nemlig fantastisk!

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...