søndag den 2. september 2012

Nye farver til udestuen...


Det er efterhånden ved at være noget tid siden, at jeg malede bordet i udestuen mintgrønt!
I et tidligere indlæg bad jeg om jeres input til, om hvorvidt bordet overhovedet skulle males eller ej!
Faktisk blev jeg den gang enig med mig selv om, at bordet skulle fredes...

Det var så kun lige indtil jeg fandt den smukkeste mintgrønne maling!
Bordet MÅTTE males - og nu fik jeg endelig taget mig sammen til at få vist det frem!

I det hele taget har udestuen været lidt af et irrationsmoment for mig! Om sommeren er det mest et gennemgangs-rum på vej mod haven - hvorimod vi om vinteren bruger det meget mere, da det er her brændeovnen er! Nu synes jeg endelig det er lykkedes, at få lidt farver derud, og jeg er blevet virkelig glad for rummet... selvom jeg selvfølgelig har flere ideer endnu...smil!


Den fine hæklede pude i sofaen er endnu et af gårsdagens loppefund!
Betrækket, som er hæklet i bomuldsgarn, kostede 10 kr!
(Sikke en elendig timeløn for den dame, som har lavet det!)
Er super glad for det - og elsker de fine pastelfarver!

Lyngbyvaserne har også fået ny plads i udestuen - og i den anledning har jeg hentet en skøn dahlia ind fra haven! Det blå apotekerglas er også fra igår! Kunne ikke stå for farven - og synes den står fint til det mintgrønne bord!



Maj♥

15 kommentarer:

  1. Det er blevet fint :) dejlige farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina!
      Er også glad for farverne:)

      Slet
  2. Ej, hvor er det blevet fint! Og så fedt det er blevet bordet:) Invisterer du i dyre træmalinger, når du maler dine møbler? Vores udestue er også det sværeste rum at gøre lækkert - det kan måske også hænge sammen med dart skiven og lp-samlingen, som fylder en hel væg....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth! Elsker også bordet - og har ikke fortrudt ét sekund!! Altså jeg bruger bare almindelig træ/metal maling fra dyrup!! (Min far er Stark-mand, så jeg shopper hos ham!)

      Jeg ville nu ikke kimse af en lp-samling... det er da også hygsomt!!

      Slet
  3. Skønne, skønne farver.

    SvarSlet
  4. Åh hvor ser det fint ud Maj, den der mint-farve vinder også mere og mere indpas i mit hjerte!! Super fint :)

    SvarSlet
  5. Åh, åh, jeg kender det med nye ideer, der skal prøves af, og heldigvis for det, for lige pludselig, så er dén der ...
    Nogen gange er det bare så dyre ideer der dukker op :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ja, det er jo det!! Mit næste projekt er ikke særligt dyrt... men det er heller ikke helt gennemtænkt endnu;)

      Slet
  6. hvor ser det fint og indbydende ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Rummet har også fået en dejlig stemning!!

      Slet
  7. Søgte efter haulrig puder og faldt over din blog. Hvor er her mange fin ting, og hvor ser der hyggeligt ud i jeres udestue. Her vil jeg gerne læse med.

    Jeg er selv ny blogger, så måske vil du også kigge ind hos mig, har bl.a. skudt en lille give away igen, hvor mintgrønt indgår: ;-)
    Link

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...