lørdag den 1. december 2012

Juleglimt...

Julen hos os i år er pastelfarvet og sprængfyldt med sølv, glitter og naturmaterialer!
Elsker gran og kogler i alle afskygninger!
 
Idag fandt jeg endelig tid til at finde kameraet frem i de få lyse timer, der er for tiden!
Så forbered jer på julebilledspam i store mængder!
 













 
 
 


















 
 
#1: Årets kalenderlys
#2: Glitter-krans
#3: Julehygge i køkkenvinduet
#4: Hæklet tromme i pastelforklædning (opskrift følger snart!)
#5: Jul på tallerkenrækken
#6: Det smukkeste sølv-hjerte
#7: Et glimt af den "nye" skænk i stuen
#8: Jul i entreen
#9: Hæklede juletræer
#10: Yndlings-samlingen
#11: Homemade julepynt
#12: Udsigten fra sofaen



Julehilsner fra
Maj♥

18 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak skal du have;) Dejligt at folk kigger forbi!

      Slet
  2. Hvor ser det fint ud! Skønne billeder - er vild med din hæklede juletræsranke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line - ja, den er jeg også vild med! Har faktisk flere, der bare venter på at blive hængt op;) Opskriften er fra Kreativ strik!

      Slet
  3. Sikke julehygge:) Kunne man lokke en opskrift frem på den der fine tromme?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro - den er netop lagt ud med seneste indlæg!

      Slet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud! Jeg har sådan gået og spekuleret over hvordan jeg fik en snor på tværs af vores vindue, så jeg kunne hænge pynt op lige som du har gjort - var endt med at der måtte to søm til, men det er da meget smartere at gøre som dig og bruge hasperne i vinduerne - tak! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristina! Ja, det kan jo ligeså godt bruges til noget fornuft de hasper;)
      Nænner ikke at sømme mere i de stakkels vinduer! Foroven hænger i forvejen fire kroge til julekuglerne!!

      Slet
  5. Hvor ser det dejligt og enkelt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Cille! Ja, hvert år bliver jeg faktisk også overrasket over hvor lidt julepynt jeg egentlig har! Og så er jeg bare ikke så vild med nisser... det blir' jeg dog nødt til at blive på et tidspunkt... Mon ikke frøkenen vil sætte pris på det;)

      Slet
  6. Hvor julehyggeligt. Lærkegrene er noget af det bedste jeg ved til jul (ja og faktisk også i november og januar...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - de er bare så smukke! Mine grene ligger også fint i kælderen sommeren over og venter på næste jul...

      Slet
  7. hvor er opskriften på juletræet fra? det hele er så fint <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille! Opskriften er fra Kreativ Strik bladet - julenummeret!! De er lynhurtige og hyggelige at lave!!
      Og tusind tak;)

      Slet
    2. det har jeg liggende :) tak for det!

      Slet
  8. Hej!
    Er helt og aldeles vild med din juletræsguirlande! Jeg kan desværre ikke selv hækle - tænkte derfor om du måske kunne lokkes til at lave en på bestilling? Giver gerne en god pris! ;o)
    Håber at høre fra dig!
    Mvh. Maria.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...