torsdag den 20. december 2012

Insta-jul...

 
Puha hvor jeg forsømmer bloggen i denne tid!!!
Men der er ganske enkelt ikke nok timer i døgnet til at nå alt det jeg gerne vil!
Efterhånden er der dog heldigvis styr på gaver, sygdom (en rigtig træls influenza), juletræ og julehygge! Imorgen ankommer min norske del af familien, som skal overnatte til 2. Juledag.
 Glæder mig til gensyn!
 
De næste dage byder på produktion af frøkenvenlig konfekt, julefrokost-indkøb, familiehygge og en juleferie coming up... Julen er nu en dejlig tid! Travl, men dejlig! Derfor er Instagram det eneste jeg rigtig når i farten... Derfor følger her lidt billedspam fra Instagram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Julehilsner fra
Maj





2 kommentarer:

  1. Sikke et fint juletræ. Og så sender jeg dig lige en julehilsen - du står jo på min blogroll, så det er på sin plads med et glædelig jul herfra. KH Tina ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Tina! Også en rigtig dejlij jul til dig og din familie!
      Kh Maj

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...