søndag den 22. december 2013

Glædelig jul og (måske) et farvel til bloggen...

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig jul og et fantastisk nytår.
Med det nye år følger for mit vedkommende en beslutning om at sætte bloggen på pause på ubestemt tid, da lysten ikke rigtig er til stede mere. Hvem ved - måske kommer den tilbage, måske ikke. 

Uanset hvad skal I have tak for at have læst med - det har været en fornøjelse.
Skulle I have lyst er jeg dog stadig at finde på Instagram som @frkmaj84.

Kh Maj♥

7 kommentarer:

  1. Det synes jeg er trist at høre, men hvis du ikke har lyst, så er det den rigtige beslutning. Det skal jo være en lystbetinget oplevelse at blogge og ikke en stress- eller JEG SKAL OGSÅ-oplevelse.
    Ha, det godt.. :-)

    SvarSlet
  2. Hej Maj, rigtig glædelig jul til dig herfra :-) Ærgerligt at lysten til bloggen ikke er der, synes jeg, for jeg er virkelig glad for at følge din blog - og du var medvirkende til at jeg kom igang med at hækle! :-)
    Men selvfølgelig skal lysten være der... måske den kommer igen :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  3. Rigtig glædelig jul og godt nytår!
    Trist med bloggen, men hvis lysten ikke rigtigt er der, så må det være sådan, det nu engang er.
    Jeg kender godt fornemmelsen, og der står også meget stille inde hos mig for tiden.
    Alt vel fremover!

    SvarSlet
  4. Har ledt og ledt efter dig på IG, men har ikke kunnet finde dig. Kan se du har privat profil og håber du godkender mig. :-):-) (krealiving)
    Rigtig glædelig jul til dig! :-)

    SvarSlet
  5. Kære Maj
    Ja, tiden og lysten skal da være helt grundlæggende for at have en blog.
    Jeg har nydt dine indlæg og inspirationen fra din kreative hånd og skønne hjem.
    Jeg bil da finde dig på instagram;-) Kh Jonna

    SvarSlet
  6. Jeg har nylig fundet din blog og synes den er meget inspirerende:)
    Kan godt forstå man skal ha en lille pause en gang imellem, det har jeg også selv haft.
    Håber bare lysten til at blogge kommer igen snart!
    Glædelig jul til dig.

    SvarSlet
  7. Du og din familien ønskes også en glædelig jul. Det er trist at hører du ikke har lyst til bloggeriet - håber som de andre at en pause kan give dig lysten igen. Hvis lysten ikke vender tilbage, håber jeg du advare inden du lukker bloggen :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...