søndag den 23. december 2012

Rigtig glædelig jul....

 
Julen har ligeså stille indfundet sig i det lille hjem!
Kan mærke at jeg langt om længe er kommet lidt ned i tempo... tiltrængt!
 
Gaverne er pakket fint ind, der er lavet konfekt, lidt mere julepynt har indfundet sig og maden til 1.juledag er købt... Julemusik i radioen, snevejr og kulde udenfor... Kom bare an 24. December!
 
 
 
 
 
 
Konfekten er frøkenvenlig (altså uden mælk, sukker og gluten) og 100% hjemmelavet!
Opskriften på marcipan er herfra og den lækreste nougat har jeg fundet her!
Jeg erstattede dog stevia i nougatopskriften med 2½ spsk sukrinmelis!
 
Der er både tradionelle konfektkugler med nougat og marcipan (kokos på toppen) og nogle med lakridsmarcipan (jeg har bare æltet lakridsrodspulver i marcipanen), nougat og lakridsrodspulver på toppen... De er syyyyygt gode!!... og der er masser af dem...






 Frøkenens knækbrødskrukke er også fyldt godt op... de skal nydes til ostebordet 1. juledag...
Alt i alt er alting klar!!
- Og der er vel bare tilbage at ønske jer alle en rigtig glædelig jul!
 
De varmeste julehilsner fra
Maj♥

4 kommentarer:

  1. Sikke dejligt det lyder og også ser ud:-)
    Rigtig glædelig jul til dig.
    Kh Jonna

    SvarSlet
  2. Smukke pakker og mums de ser gode ud dine kugler, rigtig glædelig jul til jer herfra

    SvarSlet
  3. Glædelig jul - sikke nogle dejlige glimt og lækker konfekt!!

    SvarSlet
  4. Tusind tak alle I søde blogdamer;)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...