lørdag den 29. december 2012

Decembers hæklerier...

 
I al juletravlheden har jeg slet ikke fået vist jer de få, men fine små hækleprojekter jeg har været i færd med gennem den seneste tid.
Der er tale om små overskuelige sofa-projekter (endnu engang), hvor man ikke skal tænke alt for meget. Har et par super lækre strikkeprojekter liggende, men mit humør har ikke været til at skulle følge opskrifter!
 
I stedet har jeg lavet fine kraver til frøkenen og en til hendes Gudmoster.
Tror det må blive min tur næste gang! Synes de er super søde udover en basis trøje!
Opskriften til kraverne har jeg fundet her!
 
Sofaen trænger (og har længe trængt) til nye puder - og da jeg ikke kan tage mig sammen til at sy nogen er det blevet til endnu en hæklet pude! Denne gang dog en firkantet! Min søster kalder den for en Zapp-pude.. sorbet-farverne minder hende åbenbart om den skønne zapp-is.
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Fine kraver, kan godt forstå, at du selv må have en, snart :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne ting du har hæklet. De må hel klart på to-do listen over sofaprojekter i 2013.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte! Ja det er nemlig skønt med sådanner sofa-projekter:)

      Slet
  3. Skønne skønne hæklerier - virkelig fine!!

    SvarSlet
  4. Det er en skøn blog du har - masse af hækling er lige noget for mig ;o) Så jeg melder mig som fast læser med det samme og glæder mig til at læse med fremover ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du har lyst til at læse med! Velkommen til Elena;)

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...