onsdag den 3. oktober 2012

Tænk hvis jeg vandt...

Idag modtog jeg en uventet og ret spændende fødselsdagsgave! 
En gave, som virkelig har sat min fantasi på prøve!




Jeg spiller normalt aldrig Lotto - under devisen "hvorfor skulle det lige være mig der vandt?" Men må indrømme, at denne onsdags-lotto alligevel sætter tankerne igang! 
Så for de næste par timer vil jeg lege at jeg er "millionær"...smil!


Og hvis jeg vandt i Lotto ville jeg...


Tage min lille familie med til Vietnam i tre måneder...

Købe EKSTRA store og gode julegaver til familien i år...

Måske købe mig en ny cykel...?


Eller seks lækre Eames-stole til spisestuen...

Eller den smukke Kubus-stage....

Ja - ønsker og drømme er der nok af! 
Små og store - og så er der dem, som selv en Lotto-seddel måske ikke kan indfri!

Men Gud, hvor er det skønt bare at drømme helt igennem indimellem!

Hvad ville du gøre hvis du vandt i Lotto?

8 kommentarer:

  1. rejse, rejse, rejse og give gaver og ikke mindst oplevelser til mine nærmeste og bedste veninder...og så ville jeg tage en flyver til KBH og bare GÅ AMOK i shopping :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som en alletiders drømme-plan!
      Det at "rejse, rejse, rejse"er i min verden også det som jeg "mangler" og glæder mig til at opleve - før eller siden!
      - Og en "orn'lig syg" lotto-gevinst ville jo altså gøre det lidt nemmere;)
      Pøj pøj - hvis du spiller i aften!

      Slet
  2. Spændende!
    Hvad ville jeg gøre... Rejse med familien. Købe en ny cykel (i stedet for min gamle, som blev stjålet i sidste uge). Få nogen til at ordne det der hul ude i haven, som vi simpelthen ikke ved hvad vi skal stille op med. Og bekymre mig lidt mindre om dagpengeperioder og den slags ;).
    God fornøjelse med drømmen :).
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. "Suk" til dagpengeperioder:( Ind over med en lotto gevinst til dig!
      Hvis jeg vinder millionerne i aften, så køber jeg dig en ny cykel;)

      Slet
  3. Jeg ville noget så kedeligt som at købe et hus :) Og måske lige snolde lidt op på rejser og den slags...

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes bestemt ikke et huskøb er en kedelig ting! Tværtimod!!
      Krydser fingre for, at du kan kalde dig husejer indenfor overskuelig fremtid!

      Slet
  4. Det skrev jeg et lille indlæg om for lidt tid siden, åh hvem der bare vandt :)

    http://www.kreanurligheder.blogspot.dk/2012/07/jeg-drmmer-om.html?m=1

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt indlæg - har smidt dig en kommentar!

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...