fredag den 5. oktober 2012

Det endte med en lyserød....


I et tidligere indlæg omkring fødselsdagsgaver fortalte jeg om en lyseblå Ib Laursen brødboks, som jeg desværre måtte returnere til butikken på grund af ridser på låget! Jeg blev skrevet op til en ny lyseblå brødboks og fik at vide, at den ville komme sammen med julevarerne!!! 
(... der er længe, længe til...)

Igår nat drømte jeg dog om brødboksen i lyserød! 
(En farve, som de tilfældigvis stadig havde oppe i butikken!)
Jeg blev lynhurtigt enig med mig selv om, at lyserød måske var en endnu finere (læs: hurtigere tilgængelig) farve  - og igår drønede jeg op i butikken fra morgenstunden og nappede den lyserøde brødboks med hjem♥♥♥





Må jo nok indrømme, at jeg i første omgang nappede en lyserød, 
fordi jeg IKKE kunne vente en hel månede på den blå!
Men nu hvor den står i mit køkken kan jeg slet ikke forestille mig en anden farve!
Den er bare SÅ fin og sart i farven! 
Jeg har i hvert fald på ingen måde fortrudt min impuls-handling!



Idag går turen til Gentofte, hvor frøkenen skal til en høreundersøgelse, 
og hvor vejen også går et smut forbi IKEA!

Maj♥

12 kommentarer:

  1. Den er SÅ fin og rigtig til dit køkken - den blå ville også være fin, men jeg synes denne lyser mere op i forhold til indholdet i skabet og så er det ultra skønt med det blåternede skærebræt bagved (er det egnetlig et skærebræt?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig i at den lyser skønt op derude! Det er ikke et skærebræt (desværre) - men en dækkeserviet af kork!! Er bare så vild med den som "pynte" dims pga farven:)

      Slet
  2. Ej ja Maj det ser super fint ud, tror det var blevet for blåt :)
    Har også kigget på dem, men fik plads til alt brød i en skuffe istedet, synes den er dyr, ikke at den ikke er pengene værd, men... ja you know, vel et spørgsmål om prioritering :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville lige præcis være blevet FOR blåt! Er helt enig med dig i prisen, derfor blev det også et fødseladagsønske:) Var for nærig til at spendere en ellers!! Vi har et ret lille køkken, med få skuffer, så for os er det lækkert at få brødet op af skuffen:)

      Slet
  3. ihh. DEN er fin. Den ryger lige direkte på min juleønskeseddel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg virkelig godt!!! Smil!

      Slet
  4. Den er bare så skøn til jeres RIGTIG hyggelig køkken:-)

    SvarSlet
  5. Den er smuk og passer så fint ind..
    Kender godt det med at tålmodigheden ikke altid rækker - tillykke med den lyserøde..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line! Ja tålmodighed er desværre ikke en dyd jeg behersker i så høj grad som ønsket;)

      Slet
  6. Jeg likte din kjøkkenhylle veldig godt! Særlig med forskjellige farger på knappene. Liker bloggen din også, så legger meg til som følger :-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak frk knapp - dejligt du har lyst til at læse med!

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...