søndag den 21. august 2011

Lidt godter til legehuset...



Den lilla amagerhylde har nu fået selskab i samlingen af lækkerheds-nips til frøkenens legehus (gad vide om det nogensinde kommer op....)!
Fandt de lækreste lanterner i Netto til 30kr - i yndlingsfarverne lilla og gul! Er de ikke skønne???
Og tjek også lige den gamle bænk de står på - fundet på "lossen" - men "klunset" med hjem af kæresten!! Lidt hvid maling og nye brædder!! Tjaaa, hvad skal man så med blomster... Når man kan få gammelt fantastisk ragelse!!! God søndag!

5 kommentarer:

  1. Nøj nogle lækre ting !
    Og lækre farver ! :)

    SvarSlet
  2. Skønne ting:-) Vi har også en gammel bænk stående. Det er en rigtig hyggeskaber!

    SvarSlet
  3. @Bolette: Tak; ) Blir' simpelthen i strålende humør af den slags klare farver!

    @Auvills univers: Du har helt ret - gamle bænke tilfører jo nærmest en slags sjæl til haven! Glæder mig helt til den skal "shines" op!!

    SvarSlet
  4. Jeg har også en amagerhylde der venter på en gang maling - og din lilla er da for lækker! Nu må jeg i gang :-)

    SvarSlet
  5. Den lilla hylde er for dejlig. Håber det snart bliver min tur til at falde over en.
    Kh
    Monika

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...