søndag den 28. august 2011

Hæklet bold...

Så blev den færdig! Barselsgaven til min veninde, som venter en dreng lige om hjørnet! Så for noget tid siden en super fin hæklet bold hos Lutter Idyl, som havde fundet opskriften på bolden hos Søhesten!
Måtte bare prøve opskriften og blev enig med mig selv om, at det var en perfekt gave til en lille fyr - vis far er dygtig håndboldspiller!! Nu er den færdig og her er resultatet!!



Synes den er blevet super fin!
- MEN står i et stort dilemma, som jeg håber I kan hjælpe mig med??
Nu har jeg jo glædet mig til at sætte "mit mærke" på - men synes det ser helt "forkert" ud!!
Måske er mærket for stort???
Hvad synes I??



Maj♥

12 kommentarer:

  1. Lækker bold! Og selvfølgelig skal mærket på! Det ser da godt ud. :-)

    SvarSlet
  2. Aj, hvor er den bare fin. Jeg ville simpelthen ønske, jeg mestrede de der hæklepinde. Mærket skal på. Så er der også lidt mere at pille ved for den lille stump ;)

    Hilsner
    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig skal mærket på, men jeg synes du skal sætte det på den sorte stribe mellem de to blå felter... DET vil se godt ud :-)

    SvarSlet
  4. Ih, mægtig fin bold. Kan du ikke bukke mærket og så sætte det på en af kanterne (altså så det sidder og "stritter" hvis du forstår)?

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin. Jeg er ved at lave nøjagtig samme bold, håber på den snart bliver færdig og kommer på bloggen en af de kommende dage. Jeg synes godt om Lolas forslag til hvor dit fine mærke skal sidde.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. hej

    fedt bold, den må jeg da selv se på til en barselsgave, som jeg her i efteråret har et par stykker af at skulle give væk, og ved at den ene er en dreng.
    dit mærke nej det er fedt og skal da klart på, bare jeg havde sådanne fede mærker at sætte på.
    det passer rigtig fint til din stil.

    SvarSlet
  7. Jeg skulle netop til at foreslå at bukke det og sætte det på som en "dimse-snip" - og kunne så se, at Lola havde foreslået det samme. :o)
    Det er jo perfekt for små fingre at dimse i, og man kan evt. også hænge bolden op med en snor i snippen, så.

    SvarSlet
  8. Tusind tak allesammen - for jeres søde kommentarer og jeres gode ideer!!!
    Jeg tror jeg forsøger med et ombuk (som Lola snakker om) - og hvis det ikke "duer" så syer jeg den på som på billedet!

    Men endnu engang tak - elsker blogland for dets skønne ideer og input!!

    SvarSlet
  9. Hvor er den blevet flot! Skønne farver du har sat sammen...sådan en gave kan da kun skabe glæde hos modtageren (og hans forældre)...du får nu da også lavet meget synes jeg! ;o)

    SvarSlet
  10. Hvor er det en flot bold....gid jeg selv var en ørn med en hæklenål ! Og selvfølgelig skal mærket på....man må godt blære sig lidt... ;O) Lene´S

    SvarSlet
  11. Jeg er ny i blog-land og kan godt se at det er længe siden i har skrevet kommentar til din bold. Jeg synes den er super flot. Og også mærket. Må jeg spørge hvor du har fået lavet det? Bliver nød til at prøve og hækle denne bold :-) Håber at den ikke er for svær for en nybegynder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene! Jamen den kan du sagtens lave!! Den er faktisk ret nem at gå til! Og mærket hjar jeg bestilt på en svensk hjemmeside... kan desværre ikke huske hvad den hedder!! Husker bare at jeg faldt for den , fordi man kunne vælge mellem mange forskellige skrifttyper!!

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...