søndag den 7. august 2011

Fødselsdag...

Idag skal vi fejre min dejlige søsters fødselsdag - hun fylder egentlig først år om elleve dage, men da vores familie fra Norge rejser hjem på torsdag, holder hun det idag!! Boller, lagkage og et lækkert koldt bord senere er hvad (jeg tror) dagen byder på - det bli'r ren søndagshygge! God søndag til jer derude også!
Ps: Mine strikkepinde er kommet, så mon ikke aftenen også byder på lidt af den slags!!! Jubi! Man skulle næsten tro det var mig, som havde fødselsdag!!!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med hende ;o). Er det dig selv, der har hæklet den skønne blomst? Det gavepapir (det er også det, du brugte som bund i den ugle du lavede til Jacob og Mads ikke?) har du selv lavet det, eller hvor har du købt det?
    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia - og mange tak! Blomsten har jeg selv hæklet ja - de samme som sidder på mit barnevognstæppe;)
    Det musselmalede gavepapir har jeg købt i Bahne - synes det er sååååå yndigt!!
    God dag!!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...