fredag den 13. maj 2011

En dejlig dag i haven...

Ugens sidste fridag (inden weekenden) blev brugt i haven!
Og hold da op, hvor er der sket noget siden vi rejste til Norge for 5 dage siden!
Alt er jo nærmest eksploderet!
Desværre også ukrudt - så det var frem med kultivatoren og mælkebøttejernet!!!

Æææælsker mine sorte tulipaner!
De er mindst en meter høje og står simpelthen så længe!

En smuk lyserød akeleje!

Sommerens første jordbær titter så småt frem!

Åh ja, og så gik jeg lige amok i lerkrukker, som var på tilbud i Netto.
Elsker det rustikke look, som tager alt for lang tid (eller alt for meget yoghurt) at få på sprit-nye lerkrukker.
Er bange for jeg må ned efter flere imorgen formiddag ;)

Nu vil jeg nyde min fredag aften på sofaen med lidt hækle-grej!
God aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...