fredag den 15. juni 2012

Pastelfarver...





Min fredag står i pastelfarvernes tegn!

- De skønneste pæoner pynter i vaserne rundt omkring - hjembragt fra Netto!

- Mine dygtige hjemkundskabs-elever gav den gas med pastellerne under dagens "cupcake konkurrence!"

- Mine yndlingschips (også fra Netto) "pynter" på sofabordet ved siden af min kaffe... Ikke nok med, at de nemlig smager fantastisk - de kommer også i den fineste syren-farvede pose, som slet ikke er lige så grim, som andre chipsposer.....(!!!!) Jeg ved godt det for nogen måske ikke giver mening, men jeg synes selv det er en udemærket begrundelse for at købe dem!!!

- Jeg svæver lidt på en lyserød sky over, at det ENDELIG er weekend - og vi har for en gangs skyld tid til at gå lidt i haven og hygge os uden nogen planer.

Hvad farve er mon din fredag??

God weekend til dig!
Maj♥

6 kommentarer:

  1. Min fredag er grøn - grøn som i haveaffald! Så nu hellere at den havde samme farve som kager og chips:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smil! Have-tid kan være dejligt - Meeen, kage/chips-tid trumfer nu nok alligevel! Idag er min lørdag grøn - og lig med have-affald, gravearbejde og et par ture på genbrugen:)
      God weekend!

      Slet
  2. det lyder jo bare skæppe skønt :) de der cupcakes ser rigtig lækre ud... go weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. - Det var det bestemt også!
      God weekend til dig også:)
      PS: Tror måske jeg har været heldig, at opstøve nogle gamle paller, så der måske kunne blive til en palle-sofa á la din!!

      Slet
  3. Skønne farver og billeder.
    God weekend.

    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena!
      God weekend til dig også:)

      Slet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...