torsdag den 5. april 2012

En perfekt dag...


... I selskab med min skønne søster og min dejlige lille frøken! Ren tøsehygge!! Smørrebrød og en lille shoppe-tur... Det vil sige jeg kom hjem en anelse fattigere end beregnet, da den lokale Imerco havde 20% på alle varer - idag blev nemlig dagen hvor jeg fik mig en Kitchenaid maskine (!!!) - dvs der går lige en uges tid, da den skal bestilles hjem!! Men forventningens glæde er jo også den halve fornøjelse!! Vidunderet blev bestilt i hvid (ud fra et fornufts/fremtids-orienteret synspunkt)!!
- Kom an rugbrød og andet godt!!!


2 kommentarer:

  1. Årh smørebrød! Mums! Minder mig så dejligt om min farmor, som vidste lige præcist hvilke stykker hun skulle købe til hvem:)

    Stort tillykke med kitchen aid købet. Jeg købte også min i hvid og er rigtig glad for det valg. Desværre har jeg allerede haft min til rep. Da den brød sammen af en sølle pizzadej... Håber ikke det er trenden...

    Glæder mig til at se hvad du kommer til at trylle frem:)

    God påske.

    Kh

    SvarSlet
  2. Ja smørrebrød er en fantastisk retro-spise:) Mmmh!
    Tusind tak Kathrine - jeg glæder mig også vildt og voldsomt til den ankommer herhjemme! Men krydser da bestemt fingre for at den kan klare mere end en pizzadej - så blir' jeg i hvert fald fælt skuffet:)
    Rigtig god påske ti dig også!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...