tirsdag den 3. januar 2012

Månedens net-indkøb...


Så er denne måneds net-indkøb landet herhjemme! Har fundet en lækker opskrift på glutenfrit lyst brød - bagt med amarantmel!! Tænker det kunne bruges til nogle lækre frøken-bruchetta'er!!
Fandt også noget "lucuma-pulver" som kan bruges som naturligt sødemiddel (uden at påvirke blodsukkeret!!) i forskellige skønne kager!! Bla. en opskrift på lækre blåbær-muffins!!
Ellers blev det til en masse gode olier, glutenfrit mel og verdens bedste hostesaft!!
Nu vil jeg hoppe i sofaen en halv time med lakrids-te og hækle-tøj!! (Takket være min søde mor, som har støvsuget og ryddet op - mens hun har været og passe frøkenen - Ægte luksus!!)
God tirsdag til alle!
Maj

5 kommentarer:

  1. Tak for link til blåbær muffins, dejligt med nogle gode alternativer til en kop te :-)

    SvarSlet
  2. lækre varer og lækkert med sådan en mor-luksus

    SvarSlet
  3. Tak skal I have!! Nyder simpelthen også hver eneste gang "posten" har været forbi med den slags spændende kasser (op trods af, at man som regel kender indholdet på forhånd!!) - prøver dog som regel at "bestille" en enkelt ny og spændende ting hver måned!! Særligt de ting, som kan bidrage til frøken-venlige søde sager!!

    @Laj: Jeg siger dig også, at jeg nød min mor-luksus!! I sådan en grad, at jeg snart kan fremvise det nyeste hækleprojekt, som blev færdigt hurtigere end ventet!!!

    God aften!!

    SvarSlet
  4. Hej Maj :)

    Dejlig blog du har her :)

    Hvor er det skønt, at du har købt så mange lækre ting, og så på nettet, det gør jeg for lidt i :)

    God aften :) Kh. Jenny

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...