søndag den 20. november 2011

"Hvis mig din adventskrans!"


Har gået med tanken gennem den sidste uges tid - og nu springer jeg ud i det!!
Jeg vil opfordre/udfordre alle jeres skønne bloggere til at vise jeres fine, spændende, sjove, skæve, anderledes og smukke adventskranse frem!
Hvis du skulle have lyst til at være med - så smid en kommentar her på indlægget! - og sørg for at lægge et indlæg med billede af din krans ud senest fredag d. 25 November!
- Så vil jeg 1. søndag i advent lave et indlæg hvor jeg samler og linker til alle jeres fantastiske adventskranse!
Håber (og tror) det kunne være (endnu) en super mulighed for at blive inspireret af hinanden!

I den forbindelse kan jeg her løfte sløret for min adventskrans, som netop blev færdig idag!
Brug gerne det øverste billede og link til mit indlæg, så vi kan få så mange som muligt med på legen:)
Håber I har lyst til at være med!




Som nogen måske har lagt mærke til er jeg blevet lidt "hooked" på at "klæde gamle glas varmt på!" - Så selvfølgelig måtte årets adventskrans bære præg af det!
Forestiller mig, at glassene senere kan bruges som fine vaser eller almindelige lysestager!
Normalt er jeg til mørk rød, hvid og naturens farver i december måned - Meeeen i år kan jeg simpelthen ikke holde mig helt fra farverne - derfor de farvede kanter!!

Masser af Juleglæde fra Maj♥

26 kommentarer:

  1. Hvor er den fin din adventskrans ;0) Jeg er vild med den, Puhhhh jeg har glemt at tænke på at det jo er meget snart det er 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  2. NÆÆ hvor fint - jeg er med på lege..satser da på at få lavet en :) har lige en opgave der skal afleveres på fredag

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin. God idé med glassene. Jeg ville gerne lege med, men jeg får først lavet min på søndag, hvor vi holder den årlige juledekorationsdag hos mine forældre. Vil dog glæde mig til at se de forskellige bud der kommer!

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin. jeg vil rigtig gerne lege med. Linker til dig senere..
    Lykke

    SvarSlet
  5. Maj, det er da den skønneste ide´længe.. Jeg er så stresset for tiden, med julemarked m.m. at jeg ikke kan overskue at være med, men ville blot fortælle dig at jeg syntes idéen er skøn, og det samme gælder din adventskrans.

    Jeg vil spørge om du ikke har lyst til at lave en DIY med billeder af hvordan du lukker hver ring af på glasene.. for nu har jeg prøvet flere gange og det bliver ikke pænt.. æv..
    vil så gerne.
    Lone

    SvarSlet
  6. @Julie: Jeg synes også altid første søndag i advent kommer snigende - så i år besluttede jeg mig for at være i "god" tid!! Håber du når det og har lyst til at være med:)

    @Æblekinder: Det lyder godt - og held og lykke med opgaven:)

    @Malene: Sådanne traditioner er bare fantastiske - jeg har deko-dag idag med en masse skønne damer! Det blir' dog en krans til min mor, som får opmærksomheden her:)

    @Lykke: Skønt du har lyst til at være med!!

    @Lone: Tusind tak for de søde ord! Jeg vil gerne prøve at lave en DIY omkring afslutning af hver ring! Men det kan være der lige går lidt tid:)
    Håber julemarkedet går godt!

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare SKØN!!!! Vildt god ide. Jeg vil også gerne være med! Jeg har de sidste par år lavet den på samme måde men mon ikke jeg skulle prøve noget nyt i år... Nu må vi se...

    SvarSlet
  8. God idé - jeg vil gerne være med:
    http://mum22boys.blogspot.com/2011/11/vinterkoldt-og-snotnser.html

    SvarSlet
  9. Sjov ide, der findes sikker mange alternativer til den klassiske grønne krans, med røde bånd ...
    Jeg lavede min i går, og den er fotograferet, så jeg linker til dig ...

    SvarSlet
  10. Det må jeg prøver, har aldrig prøvet den slags før, men når nu adventsdekorationen er færdig så

    SvarSlet
  11. Sjov idé - og jeg kunne såmænd godt have fundet på at springe på :o)
    - men, min krans bliver først lavet lørdag ..
    glæder mig til at se hvad I finder på.
    mvh Mona

    SvarSlet
  12. Jeg har lavet en fin adventsdekoration, men den har jeg nævnt som en sidebemærkning før end en jeg skriver med, nævnte dig og at jeg også kunne være med.
    Skal jeg lave mit indlæg om ?

    Det er altså utrolig kreativt at lave hæklet tøj til nogle syltetøjsglas og så lave en dekoration ud af det. Jeg er imponeret.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  13. jeg vil gerne være med.
    http://med-saks-og-lim.blogspot.com/

    Jeg har fået lavet en del, mest til markeder, men jeg har i år fået nogle fantastiske stole, skåret med motorsav.

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare fedt at så mange vil være med!! Jeg går så småt igang med indlægget i aften, og vil fluks sætte jeres links ind!!
    @Mona: Hvis du gerne vil være med, så kan jeg nok nå at sætte dit link ind lørdag:)
    @Lis: Jeg kan sagtens gå ind og finde dit indlæg, så for min skyld skal du ikke lave noget om!! Dejligt du vil være med:)

    SvarSlet
  15. Er vild med det du har fået lavet!

    Vil også gerne være med..
    http://ajnat.dk/wordpress/?p=3632

    SvarSlet
  16. Ta daaaa jeg fik min klar ;0)
    Har lige lavet indlæg med den ;0)

    SvarSlet
  17. Så er min også færdig. http://pif-paf-puf.blogspot.com/2011/11/advents.html

    SvarSlet
  18. Din er super super super fin altså!

    Her er min:
    http://fantelastika.blogspot.com/2011/11/for-de-underskudsagtige.html

    SvarSlet
  19. God idé, jeg var da ikke blevet færdig til tiden, hvis du ikke havde opfordret til at vise frem :)

    Min er her:
    http://www.hjemmehosclemme.dk/2011/11/adventskrans.html

    SvarSlet
  20. Så har jeg også fået lagt et billede af adventskransen på :) Kh Dorte

    http://houseofhesselberg.blogspot.com/2011/11/adventskrans-8-kr.html

    SvarSlet
  21. Vil gerne være med på en omgang vis din adventskrans... du kan finde vores bidrag her:
    http://noerkletoeserne.blogspot.com/2011/11/det-er-srme-det-er-snart-december.html

    SvarSlet
  22. Lige på falderrebet, men nu er min også klar.
    Og kommer den for sent, så pyt med det :-)

    Gode hilsner ByFonna


    Her er den: http://byfonna-byfonna.blogspot.com/

    SvarSlet
  23. Det er simpelthen den mest fantastiske adventsdekoration jeg længe har set. Wauwwww.

    SvarSlet
  24. Hos mig ser adventskransen sådan ud i år http://annedortesrum.blogspot.com/2011/11/adventskitschkrans.html
    Gid jeg kunne hækle så fint som du kan - rigtig adventskrans!

    SvarSlet
  25. Hej Frk-maj.
    Jeg så din fine adventskrans i december, men havde på det tidspunkt ikke min egen blog. Ved godt det er lidt sent(eller tidligt, hvis man allerede tænker på næste jul), men nu er jeg blevet helt vild med at hækle frakker til mine syltetøjsglas og tænkte jeg ville lave dem her til næste jul ;0) Mit spørgsmål er egentlig bare, hvad sætter du lysene fast i deroppe i toppen af glasset?
    Tak for en fed blog - jeg suger til mig ;0)

    Mvh Signe

    SvarSlet
  26. Hej Signe

    Dejligt du har lyst til at læse med!!
    Forstår godt din "afhængighed" - jeg hækler også frakker hurtigere en syltetøjsglasset er tomt:)

    Jeg har såmænd bare fyldt helt almindeligt dekorationsler i glassene og sat lyset fast heri!!

    Kh maj

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...