fredag den 22. juli 2011

Torsdags to do...

Jamen jeg tror såmænd, at jeg hopper på en torsdags to do endnu engang - synes ikke den sidste uge har budt på de store "to da's" for mit vedkommende, så nu skal det være!

Min projekter lyder som følger:
  • Slibe og male det gamle skoleskab
  • Påbegynde "Dizzy Flower-Power Owl" og MÅSKE "Dizzy Ninja Owl," så de er klar omkring første august når min give away trækkes!
  • Ordne frk. Fabulous' værelse og få hængt sætterkasse, navneranker osv. op!
Ude i horisonten fornemmer jeg feriens afslutning (og JA, jeg ved godt jeg er skolelærer og har SÅ meget ferie!!!) - men det betyder, at der er en masse ting jeg gerne vil have på plads inden opstart!

Der blir' mange nye ting at se til og en helt ny hverdag venter faktisk forude!
Vi tager nemlig en tur til Kokkedal på tirsdag hos neuropraktiker Larz Thielemann og får lagt et skræddersyet hjemmetræningsprogram til frk. Fabulous - Det vil betyde mange timer intens træning hver dag  - kombineret med to fuldstidsjobs! - Heldigvis har vi et FANTASTISK netværk af venner og familie, som gerne vil give en hjælpende hånd! Jeg er SÅ spændt og meget forventningsfuld!

Maj♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...