torsdag den 1. december 2011

En lille "give away"

Det er efterhånden længe siden jeg skød min første give away afsted!
- Så nu synes jeg det var på tide med endnu én! Dog en lille én af slagsen!!
I anledning af at det er 1. søndag i advent (og at julestemningen kommer snigende alle vegne fra!)
sætter jeg denne hæklede sløjfe på højkant!!
Sløjfen kan monteres på en hue eller hårbøjle - eller bruges som broche - som her!



Reglerne er simple:

1 lod for fast læser + kommentar på indlægget
1 lod for at linke til min give away på din blog.

Altså kan man i alt løbe med 2 lodder!

Jeg trækker vinderen 2. søndag i advent!
(Hvor jeg samtidig lægger en DIY ud på sløjfen, så man kan lave sin helt egen!)
Håber I har lyst til at være med!

Maj♥

16 kommentarer:

  1. Kære Maj

    Sikke en fin fin sløjfe.
    Jeg håber det er okay jeg spørger - Jeg er ny med blog. Min egen er blot en lille uge gammel. Synes det er så dejligt at kunne inspireres og inspirere andre herinde.
    Nu kunne jeg jo også godt tænke mig at lave en give away -får jo helt lyst nu det er december snart:-)
    Men kan ikke lige finde frem til hvor man laver en give away - Mon du vil hjælpe mig med et link?

    Gode hilsner Jonna (ByFonna)

    SvarSlet
  2. Hej Jonna!
    Jo altså en give away er en lille konkurrence man laver på sin blog. Det er faktisk et ganske almindeligt indlæg - og så kan folk "tilmelde" sig med x antal lodder.
    Hvis du er "fast læser" hos mig - deltager du fx nu med 1 lod i min give away! (Hvis du har lyst...smil)
    Prøv eventuelt at tjekke dette link ud - der står en masse gode råd til når man er "ny i blogland!"

    http://mammamiasverden.blogspot.com/2011/07/hjlp-jeg-er-ny-blogger.html

    SvarSlet
  3. Hej... Fin lille give away, som jeg meget gerne vil deltage i... Jeg napper et stort lod :-))

    SvarSlet
  4. 2 lodder til mig :-) God 1. advent :-)

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig også tak! Fin fin sløjfe :). Jeg har også en give away i gang hvis du har lyst! :) http://ragiffen.blogspot.com/2011/11/det-er-tid-til-en-give-away.html

    SvarSlet
  6. hvor er den sød. Et lod til mig tak :O)

    SvarSlet
  7. Tak for det Maj - Det var rigtig sødt af dig:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot! :D
    Deltager med 2 lodder. :)

    http://tenaltz.blogspot.com/p/give-aways.html

    SvarSlet
  9. Whau - hvor er den sløjfe bare fin:-).
    Jeg deltager med 1 lod..

    God uge til dig..

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  10. Den er mægtig fin, og så lige i yndlingsfarven. Jeg hopper med på 1 lod. :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  12. Hej søs!

    Den er så fin, ville ønske den var min! Elsker de sløjfer!

    <3

    Et lod til mig!

    Kys fra mini..

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin - og så lige i min yndlingsfarve :) Jeg er med på 2 lodder

    Kram karina

    SvarSlet
  14. Jeg snupper da lige 1 lod :-) Fin sløjfe :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...