torsdag den 8. december 2011

Eventyret om Helse-nisserne...

Synes lige I skal høre et lille jule-eventyr - et af de virkelige af slagsen!!



Som led i frk. fabulous' "kostprogram" (ingen gluten, mælk, sukker eller tilsætningsstoffer) bestiller vi en del varer fra nettets helse-butikker! Blandt favoritterne er Helsebasen.dk - de har et KÆMPE udvalg - og fine priser! Jeg vil skyde på, at vi hver måned bestiller for et fire-cifret beløb fra den pågældende shop!!
Mandag får jeg besøg af pakkeposten - som afleverer TO pakker fra helsebasen!!
Hmm, normalt kan varerne ALTID være i en pakke! Det viser sig, at jeg har modtaget en dobbelt ordre!! - Men kun betalt for den oprindelige ordre!! Et moralsk panik-anfald står for døren - men jeg/vi beslutter os at ringe ind dagen efter!! Inden vi når at ringe modtager vi dog en ny mail fra Helsebasen... De skriver noget i denne retning:

Kære kunde
Julen er over os – og julenisserne har været på spil J
Derfor har nogle få af vores kunder fået leveret deres vare to gange J. Du har været en af de heldige ;-)
Jeg håber du og din familie er blevet glade for de ekstra varer, som du har fået. Du kan derfor bare beholde dem uden at du vil blive opkrævet for dem.
Vi håber snarest at se dig igen som kunde og ønsker dig glædelig julJ

Behøver jeg sige, at jeg ikke troede mine egne øjne!!! Hvor heldig kan man være?? Jeg ELSKER nu Helsebasen endnu mere end tidligere! Aner ikke hvad "købeloven" mener om den slags - men jeg synes virkelig, at det er vanvittig fornem kundepleje - så i den forbindelse vil jeg gerne gøre lidt reklame for det fantastiske sted på nettet (som mange sikkert kender allerede) - http://www.helsebasen.dk/!
- Stedet hvor jeg HVER måned køber et glas nutella UDEN gluten, mælk og SUKKER - der smager ligeså godt som den ægte vare!! MUMS!! 


Maj♥

3 kommentarer:

  1. Lækker kundepleje:-)
    Hvordan går det forresten med frøkenen? Kan I stadig mærke fremgang?
    Kram

    SvarSlet
  2. Sikke en sød juleservice!
    Den lækre butik må jeg hellere ind og kigge på :)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Tak for tippet. Det er de samme fire ting (+ 16 andre) jeg skal undgå som led i mine kostændringer og det er ikke helt nemt, når alternativerne er svære at finde frem til. Jeg kendte ikke siden, men vil skynde mig derind i morgen. Rigtig fin service med dobbelt op på varerne I fik der:)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du gider lægge en kommentar! Det gør mig i den grad glad:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...